Filmihullusta lähti mukaan tämä viimeksi teattereissa näkemäni Oscar palkittu vampyyrikauhupätkä.
Lähetä kommentti
Tänään menen katsomaan tätä elokuvaa. Lisää leffasta MatoApinan blogi ssa ja arvostelua sitten tulossa täällä Hulkin blogi ssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti