sunnuntai 24. helmikuuta 2008

Flaidikset eilen galleriassa

Eilen tuli rähistyä galleriassa yhen Kirkkonummelaisen klopin kanssa, jonka kerran oon nähnyt ohimennen käytyäni tyttöystävälläni. -Tyyppi aloitti rähinän sanomalla -"taidat olla Saneten (Lea) mies, kusari", jossa vaiheessa meitsi vielä ihan tyynenä kysyin "kukas jätkä sä oot ja miksi nimittelet mua "kusariks" ?", johon kloppi vastasi: "mee takas sinne roskiksees". -No siihen sitten loppui minun tyyneyteni ja rupesin haukkumaan kloppia termeillä mitä en täällä Tiltissä -enkä kyllä Bloggerissakaan rupea toistelemaan. Samalla tuli sitten suututettua tyypin isosisko, joka uhkaili tekevänsä tyttöystävälleni jotain sen takia, että minä olin mennyt nimittelemään sen pikkuveikkaa. -Ihme lössiä noi Kirkkonummelaiset, täytyy sanoa. -No, nyt sitten odottelen isosiskon vastausta, kun olin kommannu sille takas ja sepittänyt, että se oli sen pikkuveikka joka aloitti urputtamisen.
...

Flaidis IRC-galleriassa -kuva

Ei kommentteja:

DVD uutuus: Mr. Saturday Night

Mr. Saturday Night Samasta alelaarista lähti  mukaan myös tämä näkemätön komediaelokuva.