lauantai 19. maaliskuuta 2011

DVD uutuus: Blues Brothers 2000

Blues Brothers 2000

Tämän nähtyäni Anttilan kolme leffaa kympillä laarissa meinasin saada sydärin -no ei nyt ihan. -Mutta säpsähdin ainakin mukavasta yllätyksestä että se oli vihdoinkin ilmestynyt Anttilan valikoimiin. -Tätä olen nimittäin metsästänyt -ja olen vain löytänyt sellaisen julkaisun missä molemmat leffat samassa kotelossa -ykkönen -ja kakkonen. -Ja ykkönenhän mulla on ollut jo pitemmänkin aikaa kokoelmissa upeana 2 levyn julkaisuna josta en ihan hevillä luovu. -Nyt on sitten molemmat Blues Brothers leffat kokoelmissa. -Nyt vain täytyy odottaa päivää milloin jaksaa katsoa molemmat putkeen. -Nyt ainakin näin aluksi katson eka tuon jatko-osan ekana. -Sen kun olen nähnyt korkeintaan ehkä pari kertaa joskus vuonna kivi -ja paperi --ja ykkösen olen jo raiskannut useampaan otteeseen. -Tää oli se toinen TOD fantastinen löytö.

Ei kommentteja:

DVD uutuus: Mr. Saturday Night

Mr. Saturday Night Samasta alelaarista lähti  mukaan myös tämä näkemätön komediaelokuva.